lördag 25 januari 2014

Dollarstore och ett tips!

Har idag gjort mitt första besök på Dollarstore i grannstaden. Den har funnits där i ett par år, men det har inte blivit av att man har åkt dit, då den ligger avsides från det shoppingområde som vi vanligtvis åker till.




 Massa ljus och lyktor till schyssta priser.




Den här skålen var ju bara för söt. Mycket passande för oss som kör stenhårt på fredagsmys här hemma.




En massa stuff till kalasfirandet fanns det gott om.





Men sist men inte minst, så hade de LyxKaffe. Fint ska det va! ;-))







Bland annat fick detta torrschampo följa med hem. Passar ju kanonbra för oss som är mörkhåriga. Dessa schampon har ju en tendens att lämna en vit hinna i håret och det är ju inte så kul.


Vad händer hos er denna lördagskväll?



Kramillikramisar







Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar