måndag 3 februari 2014

Hej måndag!

Ny vecka, nya utmaningar.
Här hemma har vi en lillfia som är alldeles upprymd. För i veckan så börjar Knatteskutt. 
Knatteskutt är Sveriges största idrottskola och här får barnen prova på olika idrotter under lekfulla former.
Som hon har längtat och planerat.
För det är viktigt att man har de rätta (och sköna) kläderna på sig.
Så i helgen var vi iväg och inhandlade detta.
Dottern fick fria händer då det gäller färgval.




I förra veckan så slog jag till och klickade hem lite nytt till mig själv (vilket tyvärr inte händer så ofta) och hemmet.




Ett par svarta jeggings och lite underkläder.
Dra på trissor att det blev lite färg på dessa. För även när det kommer till kläder, så är det ofta färgskalan svart och vit som hägrar.
Vet att BH:n har den mest osexigaste färgen, men ack så praktisk!
Syns aldrig under ljusa toppar.




Tycker att HM Home har riktigt schyssta kuddfodral.
Den här får piffa upp fåtöljen i vardagsrummet.
Att den dessutom har olika mönster på fram- och baksidan är ju ingen nackdel.




Nu sparkar vi igång den här veckan!


Stora Kramar




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar