lördag 21 juni 2014

Vilken dag!

Vi hade igår!
Solen sken, blommor i hår, nära och kära runtomkring oss, god mat, vacker miljö, härliga samtal och många många skratt.











Rabarberbladen var magnifika och barnen använde dem som parasoll mot solen.


Kusinerna hade picknick i det gröna.
De har det så kul ihop dessa två töser.



Hos gammelmormor finns det många lummiga vrår.
Vilket barnen uppskattar något oerhört. Det är bara fantasin som sätter gränser.


Pioneerna var fortfarande vackra och doftade alldeles ljuvligt.




En av alla dagar som lämnar vackra spår!


Kramar till Er



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar