tisdag 12 augusti 2014

5 år!

Idag fyller vår lillfia 5 år!
Hjälp vad tiden går!
 
 
Hon kom till världen med buller och bång efter många dygns kämpande.
Själv höll jag på att mista livet när hon väl var född.
Men hon, vår 4,3 kilos klump, var alldeles perfekt och mådde mycket bra.
Hon är vårt yrväder med en "lilla my" envishet till tusen.
Men så klok, rar, omtänksam, finurlig, uppmärksam hon är vår lilla sessa.
 

 
 
I helgen när vi hade kalas, så var det två krav som gällde.
Det första att dukningen skulle gå i rosa och med ett Hello Kittytema.
Det andra, att en tårta skulle vara en rosa prinsesstårta med en prinsessa på samt att de andra tårtorna skulle vara glassiga.
Sagt och gjort det var bara att sätta igång baka.
Vilken tur att jag älskar att baka. :)
 


 
Den högt önskade prinsesstårtan.

 



 




 
Hoppas ni har det riktigt gott samt att ni har blivit inspirerade av gottigheterna!
 
 
Kramillikramar

 
 


Har länkat till recepten på tårtorna.

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar