onsdag 10 september 2014

Busenkel Wokgryta!

Här kommer ett middagstips på en smarrig kycklinggryta som vi åt häromkvällen.
Den går mycket snabbt att tillaga.
My style!


4 port

4 kycklingfileér
2 burkar kokosmjölk
500g wokgrönsker
röd currypasta
riven färsk ingefära
soya
salt och peppar
nudlar

Tärna kycklingen och fräs den i en stekpanna.
Häll över wokgrönsakerna och låt dem fräsa i några minuter.
Riv ner ingefära.
I med kokosmjölken, röd currypasta, soja, salt och peppar efter smak.
Låt det puttra i ca 5 minuter.

Servera med nudlar

Mumsillimums!



Ha en fortsatt go kväll Vänner!


Kramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar