torsdag 11 september 2014

Varde ljus!

Det blir så fint i huset!
Vilket ljus det är nu när de murriga färgerna på väggar och golv är borta.



Vilken rymd rummen får med de vita väggarna.
I love it!



Pappsen jobbar på för fullt med köket.
Snart är kyl och frys på plats efter diverse justeringar.
Är så tacksam för alla goa, duktiga, driftiga och händiga människor som vi har runt omkring oss.
Samt att förutom för all hjälp man får, så får man faktiskt också tillfälle till att umgås med dem i den annars så komprimerade vardagen.
Kommer inte att kunna tacka dem nog för all hjälp, goda råd och tips!



Ha den bästaste torsdagen Vänner!


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar