tisdag 17 mars 2015

Kallt, soligt och underbart!

Hoppas att ni har ett lika fint vårväder som vi har här i småstaden?
Kallt, soligt och underbart!
Så härligt att se och höra hur alla pysslar i sina trädgårdar.
Äntligen är det liv på gatan igen efter vintermånaderna.
Igår eftermiddag begav jag mig blomsteraffären och inhandlade lite blomster.
Så nu är det lite nytt i utekrukorna.




Jag tar tillvara på alla soltimmar som vi nu får och vägrar (vill inte) att vara inne.
Så att koka ihop någon avancerad middag blir det inte, utan här kör vi med en mumsig plocktallrik.
Har ni inte testat philadelphias nya ost, så gör det. 
Mycket smarrig!



Ha en finfin tisdag Vänner!


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar