fredag 27 mars 2015

Let´s Dance is the shit!

Som jag nämnt tidigare så gillar jag Let`s Dance skarpt.
Så nu är man bänkad med ett glas bubbel framför TV:n.
Man får ju bara inte missa Jonas Hallbergs fabulous danssteg
Att han sen är ifrån Köping, gör ju inte saken sämre.
Jag är inte partiskt "host", då min kära mamma (och halva tjocka släkten är därifrån).
Hejja Jonas!!!!




Hoppas ni har en fin fredag Vänner!
Här bubblar vi och skålar in helgen!
Fab friday med andra ord!





Lite påskpynt har letat sig in i vårt lilla casa.
Imorgon så blir det påskpysseldag med kidsen.


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar