tisdag 24 mars 2015

Lite nytt på köksbänken!

Då jag och barnen var själva i helgen, så passade vi på att ha en shoppingdag i grannstaden.
Hittade en massa roliga nyheter.
Bland annat så införskaffades dessa burkar på MIO att ha på köksbänken.
Både snygga och praktiska och till ett kanonpris på endast 99 kr.




Har ni inte prövat den här smaken från Celsius ännu, så gör det!
Den är supergod! Smakar päronsplitt.
Absolut min favorit!
Tycker det är toppen att ta denna dryck innan träning emellanåt.






Hoppas ni har det gott Vänner!?
Här i småstaden har vi njutit av solen idag!



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar