söndag 8 mars 2015

Varit på mässa!

Igår var jag på Hälsa och Livsstilsmässa i grannstaden.
En mycket trevlig och inspirerande tillställning.







Utbudet var stort och varierande och man kunde boka upp sig på enskilda konsultationer eller deltaga i de större gemensamma.
Mycket bra produkter för ens välmående var representerande.
Jag tror ju på att vi har andliga väsen runt omkring oss (och det finns ni som inte gör det och det respekterar jag fullt ut) och här fanns det kloka och kunniga människor att samtala med detta om.






Vi hade en mycket trevlig och mysig dag tillsammans, mamma, jag och syrran.
Fick gotta ner oss ordentligt i vårt gemensamma intresse, fika och deltaga i några seanser.






Dessa skyddsänglar var ju bara för söta.
För ni vet väl att vi alla har en skyddsängel som följer och vakar över oss.
Min heter Josefin fick jag veta igår.



Det här enorma soliga och varma vårvädret som utlovades denna helg, lyser dock med sin frånvaro i småstaden.
Så det tilltänkta trädgårdsarbete får ligga på hyllan. 
Blåser så rutorna skakar här.



En kopp kaffe till.
Sedan är det dags att ta tag i förberedelserna inför den kommande veckan!



Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar