fredag 24 april 2015

Fredag igen och bästa morgonkaffet!

Då var det redan fredag igen vänner.
Säger som alltid, ännu en vecka som har susat förbi.
Här har det varit busy till max.
Presentation om vad jag gör för examensjobb samt opponering.
Det har varit fokus denna veckan.
Idag så ska jag och F som är min kurskamrat, fina vän och partnerincrime, opponera på två kurskamraters rapport.
Spännnande!


Så denna morgon kräver sin energi och styrka.
Laddar med en fettkaffe!











Mixa

2,5 dl kaffe
50 gr osaltat smör
1 tsk cocosolja

Häll upp i ett högt glas eller mugg.
Njut!


Ha en riktigt skön fredag Vänner!


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar