torsdag 2 april 2015

Redan april och påsklov!


Hej hå vad härligt att vi nu redan är inne i aprilmånad.
Här har vi haft en skön morgon.
Påsklovet har mestadels inneburit jobb, skola och dagis, men nu kör vi ledighet.
Ingen ilsken klocka som har väckt oss idag, utan bara solens strålar.
En finare väckning kan man inte få på en ledig dag.







Är så fint i trädgården nu när minipåskliljor och andra små söta vårblommor blommar med sin färgglada prakt.
Vi har även pyntat en av våra bärbuskar med färgglada fjädrar. 
Så att Påskharen ska hitta hit.
Lillfian var orolig att han inte skulle komma, då vi har flyttat.
Men nu så är det inga tvivel om att det bor barn i detta hus. ;-)







Snart bär det iväg till grannstaden för att hämta upp maken, som har varit i England på utbildning.
Som vi har längtat efter honom här hemma.
Äntligen är vi snart samlade tillsammans igen alla fyra.
En toppenfin start på påskledigheten med andra ord!










Whoop Whoop Vänner!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar