tisdag 5 maj 2015

Dagens arbetsplats!


Har sett ut så här.
Skönt att sitta hemma och skriva i lugn och ro.
Vi är ju inne i slutspurten av vårt examensarbete min kompanjon F och jag.
Det har varit ett par intensiva men även produktiva månader.
Företaget har gillat våra idéer och implementeringen av dessa är i full gång.
We are Happy!




Så nu putsas det sista på vår uppsats.
Vi är petiga må ni tro. Väger varje ord noggrant.
Man vill ju att det blir perfekt.



Nu blir det till att tända ljus även denna kväll, då det återigen öser ner en massa regn.




Får trösta mig med att vår gräsmatta (och maken) jublar. 
Då vi har rensat upp på buskar och dylikt i trädgården, så har vi nu en hel del plättar som vi har sått med nytt gräs. Kommer bli finfint om ett litet tag. 


Nu ska jag skruva ihop lite paket från IKEA.
Whoopwhoop!



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar