fredag 22 maj 2015

Examensarbetet är inlämnat och känslan är på topp!

 Fredagkväll och känslan är på topp!
Idag lämnades rapporten för examensarbetet in.
Kan inte fatta att dessa år av studier snart är till ända.
Som vi har slitit min kompanjon F och jag de senaste månaderna.
Det var ingen liten uppgift vi fick att brottas med i vårt examensarbete.
Men företaget har varit nöjda med vår insats och en implementering har skett av det vi har kommit fram till.



Så ikväll bubblas det lite extra här hemma.
Whoopwhoop!



Skål bloggisar!


Nu är det underbara "Ack Värmland" på TV!
Bara älskar denna serier!


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar