söndag 21 juni 2015

Att njuta!

Solen skiner och altandörren står öppen.
Att äntligen kunna njuta av det som man har drömt om så länge!
Altanen har fått sig en piff, men mer står på tapeten.




Ljuvligt att kunna gå ut och sätta sig och njuta av kopp kaffe.
Ibland behöver inte livet bjuda på mer än så för att kännas fullkomligt.
Sommarblomstren från mormors trädgård står sig fint än och skänker sommarfeeling till max.



Men nu ropar maken.
Idag är en rensar dag. Vilket innebär att så mycket som möjligt ska hivas.
Maken är ivrig att komma iväg till tippen pronto!



Finfin söndag på Er Vänner!


Kramillikraisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar