lördag 6 juni 2015

Vilken vecka!!!

Vissa veckor är mer innehållsrika än andra.
Här har vi just avverka en sådan här vecka.
Börjar veckan med att börja att jobba igen. Ingen rast och ro utan här kör vi på fram till semestern. :) 
Har fått bita tag i nya uppgifter på jobbet och det känns mycket kul!




Sommaravslutning på Lillfians förskola.
Där det var de barn (vår Lillfia och hennes vänner) som ska gå vidare till förskoleklass till hösten, som stod för showen under kvällen. 
Vilket de gjorde med bravur!
Härlig teater med stor inlevelse och en hejdundrandes massa fina sånger.
Barn i den här åldern är ju bara för sköna!




Avslutar veckan med min egen examination.
Nu är det svart på vitt att jag är Logistics and business Developer.





Hoppas att Ni har fått en fin start på helgen!?



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar