måndag 27 juli 2015

Du❤️Jag!

Idag är det vår Bröllopsdag!
Dagen tillbringades på det blågula varuhuset.




Tråkigt kan tyckas för vissa, men vi har haft en fabday tillsammans med våra små.
Startade med att mumsa i oss av deras brunch.
Den är verkligen att rekommendera.
Yummieyummie!




 Sen var vi redo att fylla shoppingvagnen med måstigheter och roligheter.
Vädret den här semestern har ju so far inte lockat till utomhusaktiviteter, så vi har pysslat på inomhus här hemma.
Det har dock inte bara inneburit en massa måsten att bocka av, utan här har kreativiteten flödat bland stora och små.
I love it!
Viktigt att tanka på med roligheter.



 Maken och jag försökte oss på en selfie dagen till ära.
Vi insåg ännu en gång att detta med att frontas framför kameran inte är vår grej.
Efter ett antal misslyckade försök och en massa skratt senare, så gav vi upp.
Personalen småfnissade gott runt omkring oss åt vårt ivriga försök.


Spanx älskling för dessa 9 år som man och hustru!
I 12 år har vi hängt ihop och det har varit ett äventyr från första dagen. ;-D
Du slutar aldrig att förvåna mig och ingen annan kan få mig att skratta så som du.
Min älskade motpol, mitt lugn, min klippa.

"Du är den vackraste jag mött!"


Säger som Prins Daniel;

"Störst av allt är kärleken!"

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar