onsdag 15 juli 2015

Eat your greens!

Älskar den här årstiden när man verkligen frossar i diverse frukter och grönsaker.
Gärna närodlat oxå.
Ni som har följt med ett tag vet att vi bara fullkomligt älskar smoothies i den här familjen.
Så här hemma har vi startat dessa semestermorgnar med att mumsa i oss smoothies till frukost.




Favoriten hos mig just nu är "the green one".
Mixa spenat, apelsin, banan, lime, mynta, ingefära och jordgubbar.
Mumsmums.
Mättande och uppiggande men även lite utrensande.
Passar perfekt i dessa sommartider.





Idag ska vi fixa till altanen som maken och pappsen byggde om i helgen.
Bort med slitna plankor och gammal flagnad färg och hej till en mer fräsch och inbjudande miljö.
Bilder kommer sen.


Ha en finfin dag Vänner!
Semester eller inte!



Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar