torsdag 6 augusti 2015

Bästkusten och en fin insats!

Vi har gjort bästkusten.
Älskar klippor, saltstänk, fiska krabbor, strosa runt på bryggor och smågator.




Häromdagen tog vi bilen och styrde kosan mot Stenungsund. 
För att sedan fortsätta över till Tjörn.






Väl över på Orust, så blossade en massa sommarminnen från barndomen upp.
Mina föräldrar lånade en stuga där under ett flertal somrar och det var här som min förälskelse till västkusten började.




På tal om förälskelse, så vart sonen helt betagen av Lysekil och önskar att flytta dit pronto!













Håller med honom om att det är en mycket vacker pärla.




Så nu har vi alla fått oss en rejäl dos av sol, västkusten och dess ljuvligheter.



Här hemma tar vi det just nu lite piano, då maken kom hem när vi andra steg upp. Så han får sova en stund till.
Maken är med i hemvärnet och i natt så var de ute och sökte efter en försvunnen person.
Personen hittades vid liv av maken och hans vänner nu på morgonkvisten.
Fin insats med ett lyckligt avslut.
Underbart!



Nu en kopp kaffe och häng i solstolen!


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar