lördag 1 augusti 2015

Dra mig baklänges!

Idag har vi haft soool hela dagen här i småstaden.
Me like big time!

 


 

Så idag har jag passat på att hänga i solstolen och bläddrat i några nyainredningsmagasin som kom i veckan, varit en sväng på matmarknaden som anordnas här på torget på lördagarna och promenerat med la familia runt vår lilla stad.
Härligt härligt!






 


Nu sitter vi här på altanen med lite gott i glasen, samtalar om ditten och datten (vissa av oss spelar hellre spel på telefonen) och njuter av sommarfeelingen som vi har idag.









Vad händer hos er Vänner denna lördagkväll?


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar