söndag 23 augusti 2015

Kalastajm för Lillfian!

Förra helgen så firade vi Lillfian som blev 6 år.
Kan inte fatta att vår minsta är så stor att hon nu ska börja i förskoleklass.




Födelsedagsmorgonen började som alltid enligt tradition, att leta efter de undangömda paketen.
Lyckan var total efter en ivrig presentöppning där hon satt i ett hav av papper.



Vädret var så fint, så vi dukade upp ett långbord i trädgården. 
Så mysigt att äntligen kunna göra detta.
Som vanligt hade jag gott loss i köket och gottebordet var fyllt av mumsigheter.







Det bjöds bland annat på skumbollstårtamarängsviss glasstårtahallonglasstårta, nutellasemifreddo tårta, marängtårta med lemoncurd och kolatårta.




Det blev ett glassigt tema på gottigheterna dagen till ära.
Tyckte det passade mycket bra, då sommarvärmen äntligen gjorde sin entré.




Hoppas att Ni njuter lika mycket som jag i sensommarvärmen!?

Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar