lördag 8 augusti 2015

Summerdays!

Nu kramar man ur sommardagarna till max.
Här i småstaden så lyser solen med sin prakt och värmen är mer än välkommen.
Barnen jublar!




Äntligen är det badtajm, fast vattnet är iskallt.
Badkruka som jag är, så nöjer jag mig med att doppa tårna.




Varje år så kikar vi på grodorna som tar sin första små hopp.
Så söta!

 


Jag säger bara these summerdays!
Love it!




Nu ropar mannen från altanen att maten är klar.
Finfin sommarkväll med andra ord.



Hoppas ni har en riktigt härlig lördagskväll med nära och kära!?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar