söndag 13 september 2015

Helgens DIY!

Har piffat om barnens fönsterlampor.
De har några år på nacken, men jag tycker att de står sig än med sin mysiga belysning.




Men omväxling förnöjer som sagt.
I veckan fick jag en idé som jag bara var tvungen att verkställa.
Jag bytte ut lampskärmarna mot en globen lampa.
Voila!
Lampan fick ett helt nytt utseende och kidsen är supernöjda.
Sen är det alltid kul att kunna återbruka det man har istället för att alltid köpa nytt, så fort idéerna trillar in.



Till skillnad från övriga hemmet, så går barnens rum i färgernas tecken.
Sonen gillar, blått, grönt och turkost, så givetvis präglar detta hans rum och lillfian älskar rosa, lila och rött.
Så i dessa rum får färgerna spraka tills de har tröttnat eller flyttat hemifrån.



Hur är det med Er bloggisar, är ni lika pysseltokiga som mig??


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar