onsdag 16 september 2015

Höstens baksida!

Det märks att hösten så smått är här med sin baksida.
Jag kurerar mig, då jag inte känner mig kry.
Halsen river och fryser som attan.
Lika bra att dra i handbromsen direkt. Vill inte att detta ska bli någon långvarig variant. 
Cirkulerar någon ilsken bacillusk på jobbet, som har gjort att ett flertal kollegor blivit hemma ett par veckor med bland annat halsont och feber.





Så här sörplas det på ett stort glas med varmt vatten, ingefära, citron och honung.
Gott och värmande!




Till min stora lycka, så damp det nya numret av Sköna hem ner i brevlådan.
Wihoo!
Här ska det frossas bland piffpiffnyheterna och vackra hemma hos reportage.



Hur mår ni fina bloggisar? Friska och krya?
Lämna gärna en liten kommentar, så kul att få lära känna er bättre!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar