fredag 9 oktober 2015

Bästaste dagen!

Helgen stundar och bästa fredagsfeelingen har pyrt i kroppen hela dagen.
Haft en fantastisk vacker höstvecka här i småstaden.
Löven som skiftar färg, solen som värmt kinderna och krispig vind som letat sig in under kappan.
Det är nu som hösten är som bäst och vackrast.


 

Ljusen är tända och gottigheterna är framdukade.
Hej helg!



Lite fredagsbubbel i glasen, salamichips, oliver smaksatta med allt från citron till mumsiga örter, melon och pricken över i:et, västerbottenchips toppade med crème fraîche och löjrom.
Nomnomnom!





Skål och trevlig fredagskväll på Er vänner!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar