fredag 16 oktober 2015

F.R.I.D.A.Y!






Ännu en vecka har passerat.
Framför oss stundar en helg med många roligheter och lite måstigheter.
Som jag har längtat!



But first friday med grillat till middag (ännu är inte säsongen över, i alla fall inte hos oss), filmmys plus gottigheter med hela la familia nerbäddad i soffan.
Smashing day med andra ord!



Finfin fredag till Er bloggisar!


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

  1. De där fredagarna är härliga och gott med grillat fortfarande. Nu siktar vi mot nästa fredag :) Kram

    SvaraRadera
  2. Eller hur! :) Nu är vi halvvägs! Så skönt att bryta av vardagen och välkomna helgen.
    Det grillade satt som ett smäck!
    Ha en fin lillelördag!
    Kram

    SvaraRadera