fredag 27 november 2015

En Sneak Peak!

Bjuder på en liten sneak peak från vårt vardagsrum denna fredagsmorgon.
För här hemma har det hänt grejer i veckan.
Äntligen har vår nya soffa kommit!
Yeah!!!!







Så underbart med en soffa som vi nu allihopa får plats i samt att vårt vardagsrum med ens kändes så ombonat.
Längtar tills i eftermiddag, då jag äntligen har tid med att piffa till det sista med kuddar och plädar. Samt att adventspyntet ska få komma upp.
Smashing Friday med andra ord!




Men först en kopp kaffe till och sen är jag redo att möta den bästaste dagen på hela veckan.


Hur är det hos er Vänner? 
Har ni redan fått upp allt adventspynt? 


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar