söndag 15 november 2015

Sunday Morning!

Startade denna dag på bästa sätt här hemma.
Långfrulle med nybakade scones och allt som hör till.
Yummie yummie!






mysigt att sitta alla tillsammans och mumsa samt prata om ditten och datten.
En skön kontrast mot vardagsfrukostarna som oftast (i alla fall för mig) intas på stående fot.




På helgen brukar vi även passa på att duka lite fint även till frukosten och inte bara till middagen.
Vilket uppskattas av alla här hemma.
Man äter ju inte bara med munnen utan även med ögat.




Tycker att alla vår käraste Ernst uttrycker det så bra;

"Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen"!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar