fredag 4 december 2015

CARPE YOLO!

Då har första veckan i årets bästaste månad snart passerat och det är äntligen fredag och hela familjen är äntligen samlad igen.
Här har veckan gått i raketfart och jag har lyckas dra på mig förkylningen som har snurrat runt bland kollegor och vänner.
Passar mig ypperligt att tillbringa kvällen med fortsatt kurering i soffan med film och glöggmys. 




Så nu säger vi HEJ till helgen och tänder ljus och brasa och njuter av ett par lediga dagar tillsammans.



Nu är klockan snart fem, så CARPE YOLO på er!




Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar