fredag 18 december 2015

Fredag och Julfeeling!

Fredagsmorgon och sista helgen innan julen stundar.
Bubblar julfeelingen eller sliter ni ert hår i stress och panik!?
Här är det på topp!
Idag ska maken och jag inhandla granen och de sista julklapparna efter jobbet.
Sen så är vi i hamn!
Lovely!


Helgen kommer att gå åt till diverse förberedelser och pyssel inför dopparedagen.
Tänkte fylla frysen med bland annat hemgjord trillingnöt, fudge, vörtbröd och julköttbullar.
Trädgården ska få sig en sista piffning innan julen också. 
Synd att vädret inte lockar till en större julkänsla men men .... Man får göra det bästa och fortsätta att drömma om en vit jul, som kanske kommer så småningom. ;-) 

Här kommer ett tips på snabbt och gottigt mellis.
Vet inte hur det är med era kids, men mina är alltid superhungriga när de kommer hem.


2-3 port

4 ägg
2 bananer
0,5 msk fiberhusk
1 tsk bakpulver

Mixa ihop allt och stek i ett plättlägg.

Mumsmums!






TGIF på er Vänner!!!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar