lördag 26 december 2015

God Fortsättning!

Hoppas att ni har haft en lika fin jul som vi med era nära och kära.
Här har vi myst runt och njutit av släkt, vänner, god mat och dryck, tomte och Kalle Anka.






Julafton firades hemma hos oss i vårt älskade casa.
Släkten droppade in en stund innan Kalle Anka och sedan var det en evig väntan för de små, innan tomten äntligen kom.


Julens dukning gick i vitt, guld och svart med inslag av lite grönt.








På juldagen så åkte bubblet fram.
Tänk att det det var 12 år sedan som älskade maken friade.
Känns som igår.




Mycket har hänt sedan dess.
Två fina kids har vi fått och även ett efterlängtat hus.
Så fortsätt och njut av ledigheten och varandra.
 Stort Tack till Er vänner för att ni kikar in här.




Kramillikramisar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar