fredag 1 januari 2016

Härligt avslut!

Då var år 2016 igång.
Spännande!





Nyårsafton firades här hemma i goda vänners sällskap med mumsig mat, gottigheter, barnbus, härliga och goa samtal till långt in på småtimmarna.
Precis som det ska vara en Nyårskväll !






 Årets nyårsdukning gick givetvis i svart, vitt och grått med inslag av silver och lite grönt.




 Fyllde bordet med diverse ljus och ljusslingor och små stjärnor som glittrade så fint i skenet av ljusen.






 




 Jag hoppade ur min komfortzon när det gäller kläder och skippade att ha en svart outfit dagen till ära.
Istället så åkte nya favvoklänningen i grönt på.




Missade att ta kort på förrätten och huvudrätten, men efterrätten Nutellasemifreddo hamnade dock på bild.
Den här går hem i alla lägen! 
Så gottig!!
Förrätten bestod av crostini toppad med makens ljuvliga rom och avokadoröra. 
Till huvudrätt så serverades det ankbröst med diverse mumsiga tillbehör.
Det var sååå gott!


Hoppas att ni hade en lika fin Nyårsafton som vi Vänner?!
Och att ni är lika taggade som jag inför det nya året!


Tack för att Ni kikar in här och lämnar era avtryck.
Det värmer gott!
Hoppas att vi får följas åt även detta år!


Kramillikramisar



Bild lånad här.
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar