tisdag 19 januari 2016

Day off!

Det är vad jag har idag.
Listan är lång på saker jag vill hinna med och den innehåller både roligheter och måstigheter.
Hittills har jag hunnit med lite av de båda.
Check på den✔️




Efter barnen var lämnade på skolan, så tog jag en långpromenad med betoning på lång, genom småstaden.
Kallt, krispigt, uppfriskande och mysigt att promenera runt vår lilla stad, som så sakteligen började vakna till liv.










Hoppas att ni trivs lika bra i kylan som jag vänner, nu när den äntligen är här!?
Eller googlar ni solresor och drömmer om varmare vidder?


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar