lördag 16 januari 2016

Early morning!

Här har jag tassat upp i ottan denna lördag.
Medan övriga familjen sussar så gott, så är det dags för mig att fara till jobbet.
Hade mycket hellre legat kvar under täcket ett par timmar till.



Nog med klagan!
Snart är dessa timmar avverkade och då blir det hem och fortsätta dagen med familjen.
Har lite ideér som jag har fiffilurat på, som jag tänkte ta tag i när jag kommer hem.
But first coffee.
(tror dock att det kommer bli många sådana idag)




Vad händer hos er denna lördag Vänner?
Blir ni inne och njuter av kylan eller är det skidspåret eller pulkabacken som hägrar?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar