tisdag 5 januari 2016

Ledig dag!

Idag har jag varit ledig och här hemma kramar vi ur det sista av jullovet.
Började dagen med en sovmorgon och sedan en långfrulle.



Bra start på det nya året med en kort arbetsvecka.
Passar mig alldeles utmärkt!
Älskar att skrota runt i pyjamasen och fixa med ditten och datten.




Vi har även hunnit med en sväng in till grannstaden, där vi käkade lunch, fixade lite nödvändigheter samt att maken passade på att botanisera inför ett nytt projekt.







Tycker ni som jag att det är härligt med en ledig dag mitt i veckan Vänner!?


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Älskar dessa lediga dagar, går gärna upp tidigt och myser i pyjamasen innan jag börjar med sysslorna. Önskar att jag alltid hade en ledig dag i veckan... Kram

    SvaraRadera