torsdag 7 januari 2016

Something new!

Nytt år och något nytt i garderoben.
 Hur glad blir man inte när man får det man har beställt, så här fint inslaget!?
Hejja Blooming!




Tycker det är så svårt att hitta ett par jeans som sitter bekvämt.
Men dessa är jag grymt nöjd med.
Snygg slitning och lagom mjuka.
De är av märket Mirelle.







Då var det dags att ta tag i ännu en arbetsdag efter ett par dagars ledighet.
Men tänk att det redan är fredag imorgon.
Smashing vecka om ni frågar mig!



Hoppas att ni njuter lika mycket som vi av kortveckor Vänner!?


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar