torsdag 14 januari 2016

Tomt och mörkt!

Då var julen utdansad för den här gången.
Vad tomt och mörkt det blev när all denna mysbelysning försvann.
Bara elva månader tills det är dags att plocka fram det igen. :-D



 Brrr! Här i småstaden har vi -12 och kallare ska det bli under dagen.
Hörde rykten om att det skulle bli runt -20.
Nu har kylan kommit med besked!
Kul att vintern är här om än att den tog tid på sig.




Dessa finingar få hitta en annan plats än att hamna julgranslådan känner jag.
Får hänga upp dem i barnens rum och fylla dem med gottigheter inför helgen.
(Tror de har innehållit en och annan godisbit från början)




Dags att rota fram den tjockaste tröjan som finns i garderoben och göra torsdag.
Hoppas att ni har det gott Vänner, nu när veckan börjar lida mot sitt slut!?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar