torsdag 18 februari 2016

Sportlov och gransubstitut!

Här har vi vaknat upp och njutit av att äntligen få ha lite sportlov.
Att inte vakna till klockans gälla signal, när mörkret fortfarande omfamnar oss, är ju bara för bra.
Istället så kom det en nyvaken lillfia och kröp ned hos oss och bubblade om nattens drömmar.
Fin start på morgonen!




Frukosten och den obligatoriska morgonkoppen med kaffe är intagen.
Här förbereder vi oss för att bege oss ut på lite äventyr i grannstaden.
Men innan dess, så blir det kusinbus.
Systeryster har ett viktigt möte, så hennes små godingar kommer hit en stund.



Lillian (härliga kreativa unge) tyckte det blev så mörkt och trist i det hörnet där granen stod, så olivträdet fick sig en omgång av piffpiff.
Hej gransubstitut!



Vad händer hos er Vänner denna torsdag??


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar