onsdag 10 februari 2016

Vad händer?!

Jag har inte slutat att blogga vänner.
Det har bara varit fokus åt ett par andra håll.
Som så många andra, så har även vi fått ta del av vabruari.
 Haft en krasslig skatt som har varit hemma med hög feber och hals ont.


Annars har det varit upp och ner här hemma, då maken bestämde sig för att (äntligen) göra iordning sitt arbetsrum.
Detta rummet har inte haft högsta prio, men då det angränsar till köket, så har man mer eller mindre blivit påmind om dess osnygghet i ett årstid.
Men nu så hade han bestämt sig för hur han vill ha det där inne och nu är det klart.
Yeah!
En gardin och lite smått och gott på väggarna ska upp, men sen så är det ännu ett rum till handlingarna.











Ha en finfin lillelördag Vänner!


Kramillikramsar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar