fredag 11 mars 2016

Äntligen helg!

Då var det fredag igen mina vänner.
Säger det ofta, men veckan har verkligen susat förbi.
Ska bli skönt med helg!
Familjen samlas, smälta alla nya intryck och bara få vara.
Det har minst sagt varit en händelserik vecka.


Så idag ser vi framemot att få hämta upp maken vid tåget i grannstaden, handla med oss lite gott käk och bara njuta av att vi alla är åter samlade.
Tror till och med att det får bli en sådan här ikväll.




Har ni inte redan smakat denna goding, så gör det.
Såå smarrig!



Vad händer hos Er denna fredag?
Ska ni liksom jag titta på Let´s Dance?



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Skönt med helg. Här har det varit fullt upp med visning idag men imorgon blir det en familjedag här också. Kram

    SvaraRadera