torsdag 17 mars 2016

Belöning!

Klart att bra träningsresultat ska belönas.
Sedan i somras, så har fokus legat på att få upp min kondition, bli piggare och få en starkare kropp.
Allt för mitt eget välbefinnande.
Men det har inte varit en dans på rosor. Det har varit veckor då allt gått som på räls och andra, då allt bara känts allmänt motigt.
Men men.... Skam den som ger sig.
Har jag något slutmål? Egentligen inte. 
Utan målet i sig är ständigt pågående, med små delmål kontinuerligt.



Så en ny träningsjacka fick komma med hem häromdagen.
Härligt med färg och lite nytt, nu när våren är på ingång.



Även ansiktet har fått sig lite vårstädning och jag testar just nu dessa produkter.




Hittills är jag nöjd med resultatet.
Har väl inte riktigt erkänt för mig själv att min 30++ hy behöver lite extra omvårdnad.
Annat mot vad ens en gång tjugoåriga hy behövde.
Så nu pysslats den om ordentligt. Morgon som kväll.



Vad händer hos er denna torsdag Vänner?
Njuter ni liksom jag av den sköna värmen som har kommit insvepande de senaste dagarna?



Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Skönt att träna och bygga upp konditionen, här tränar jag mest för att hålla vikten numera :) Använder Sonya serien för att hålla borta rynkorna. Kram

    SvaraRadera