torsdag 31 mars 2016

Nerbäddad och dimma!

Gårdagen tillbringades mestadels så här.



Nerbäddad i sängen med en stor kopp thé och framför datorn.
Plöjde igenom en del program och serieavsnitt som jag inte har hunnit med att se.
Förkylningen har tagit ett rejält grepp om mig.
Huah!
Dock blir det lite jobb idag, då det är en del saker som måste göras innan helgen.
Kortvecka i all ära, men ibland så blir det tajt att få ihop 5 arbetsdagar på fyra och lägg till en förkylning med feberdimma på det.




NU är det färdiggnällt.
Skönt att helgen står för dörren med ett par dagars ledighet.
Måste bara bli frisk tills dess, då det vankas kalas.



Hoppas att ni är friska och krya Vänner?!
Vi har varit väldigt förskonade i år. Peppar peppar......



Kramillikramar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Visst blir det fullt upp men ändå skönt med kort vecka. Tråkigt att du inte är pigg, krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera