onsdag 2 mars 2016

På köksbordet!

Jag älskar ljus i alla dess former.
Att tända upp lite levande ljus en trött och kall vardagsmorgon är en ju bara för mysigt.
Helt plötsligt så känns allt genast lite lättare.




Tulpaner!!
 Är ju bara för vackra!
Vita och krispiga står de där med sin prakt och lyser upp vårt köksbord.
Som en liten påminnelse om att våren så sakteligen är på ingång.




Redan lillelördag Vänner och halva veckan är redan avverkad.
Blir det lite extra gottigt till kvällsmålet kanske?


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att tända ljus. Nackdelen med ljusare tider, blir inte så många ljus tända nu... Kram

    SvaraRadera
  2. Så sant! Det är nog den enda nackdelen med att vi går mot ljusare tider.
    Ha en fin lillelördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera