lördag 12 mars 2016

Säger bara helgfrukost alltså!

Här har vi haft en skön morgon.
Vaknade tidigt, men låg kvar en stund och bara njöt av tystnaden.
Sedan kom lillfian tassandes och bubblade om vilka äventyr hon hade varit med om i drömmarnasvärld.
Mysigt!


Frukosten är intagen. 
Har även hunnit att bläddra i nya numret av Sköna hem.
Så nu är huvudet fyllt av en massa nya idéer.



Helgfrukostarna är ju bara bäst.
Man har tiden att sitta ner och äta i lugn och ro.




Nu är det dags att ta tag i denna lördag.
Lillfian vill prompt kolla på Mellon ikväll, så här ska vi strax iväg och införskaffa gottigheter och måstigheter.



Vad händer hos er denna lördag Vänner?
Blir det Mellomys ikväll kanske?



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar