fredag 1 april 2016

1 April och Hipp Hurra!


Hejdå mars och välkommen april!
Månaderna bara springer iväg och nu är vi ytterligare en månad närmare sommaren.
Yeah!



Hur underbart är det inte med ljuset ute nu!?
Jag fascineras lika mycket varje år.
Love the light!




Idag så hissar vi flaggan och hurrar för systerdotter som fyller 8 år.
Svårt att förstå att denna lilla dam redan är så stor, men ändå är det så fullkomligt självklart.
Känns som det var igår jag höll dig i min famn för första gången.
Puss på dig mosters gullunge!





TGIF på er Vänner!


Kramillikramar


Bild lånad här
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar