måndag 11 april 2016

H.E.L.G.E.N!

Helgen har gått i ett virrvarr.
Började fredagsfeelingen med bebisgos och kusinmys hos systeryster efter skola och jobb.
Sedan så bar det hem och fixa gokäk och fylla skålar med godsaker.
Sedan så satt vi bänkade framför Let´s Dance.
Lillian är fullkomligt tokig i detta program.






Lördagen bjöd på discobowling för dottern och sonen satt helt uppsluten i cybervärlden med vännerna.
Jag passade på att smita in på blomsterlandet, för att få en dos av mina favorit gobitar.
En och annan pryl och blomma kom allt med hem.




Sedan så kom mamsen och pappsen över på fika. 
Passade på att baka en trippelsats av dumlegrottorna häromdagen, så att det finns lite gott i frysen att bjuda på när man får besök.
Så fick jag mig en dos av vuxensällskap.


Igår kväll kom han äntligen vår älskade pappa och make.
Han har varit bortrest hela veckan och han har som alltid varit väldigt saknad.
Så gårdagskvällen var det familjemys med stort M.





Hoppas ni har haft en fin helg Vänner!?


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar