tisdag 5 april 2016

Kalasfirande!

Helgens kalasfirande bjöd på många gottigheter och ett mycket nöjt födelsedagsbarn.
Och inte att förglömma... många paket.
Kanske det mest spännande av allt när man fyller 8 år.




 Systeryster hade bakat en massa mumsigt efter mycket noga instruktioner från födelsedagsbarnet.
På sin födelsedags så får man bestämma vilka gottigheter som ska fylla magen.







Yummie yummie var bara förordet!!!







Det var ett mycket nöjt födelsedagsbarn som vinkade av sina gäster.
Lika nöjd a var gästerna när det gick hem med en mage fylld av dessa gottigheter, boostade med släktmys, goa samtal och en massa skratt.



Nu är det dags att säga hej tisdag och fara iväg till jobb och skola.
Whoop whoop!!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar