lördag 30 april 2016

Valborgsmässoafton!


Sista april och Valborgsmässoafton avslutas med en lugn hemmakväll.
Gott i glasen och mumsigt att tugga på.





Barnen kollar på film i gillestugan och mumsar på gottigheter.




Jag och maken har bänkat oss i soffan för att kolla på filmen "En man som heter Ove".
Jag har läst boken och tyckte den var sååå bra.
Har hört att filmen verkligen levererar. 
Gillar Rolf Lassgård starkt som skådespelare, så detta måste bara bli smashing.


Passar på att piffa till fossingarna när jag ändå ska tillbringa ett par timmar i soffan.
Älskar dessa "fotpåsar" som får fötterna att bli så mjuka och lena.




En finfin lördagkväll har vi här i småstaden.
Vad händer hos er denna Valborgsmässoaftonkväll Vänner?



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar