fredag 22 april 2016

Våren och lite nytt!

Hur underbart är det inte att våren äntligen är här!?
Buskar och träd som knoppar för fullt. Alla små söta vårblomster som lyser upp den inte allt för roliga gräsmattan, som så sakteligen vaknar upp ur sin vintersömn.
Ljuset!
Det är ju det bästa av allt. 
Ljust när man går upp och ljust när man kommer hem. Helt plötsligt så känns dagarna längre och man tar tillvara på tiden på ett annat sätt.


Vårkappan är införskaffad och invigd.
Givetvis så blev även denna i svart.
Nätt och söt med lite puff på ärmen.




Hemmet fylls på med blomster (inteförattdetbehövsmer), utanför att jag inte kan låta bli.
Älskar växter.
Hur vacker är inte hortensia?!
Denna lilla skönhet har hittat sin plats på skänken i vardagsrummet och lyser så fint med sin prakt.




Men nu säger vi HEJ FREDAG!
Dags att beta av ett par timmar på jobbet för att sedan landa i soffan med familjen framför Let`s Dance.
Tror det får bli en repris på en av förra helgens gottigheter till kvällsmyset.




En mumsig kladdkakebit.
Nomnomnom!



Vad händer hos er Vänner denna fredag?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar