onsdag 11 maj 2016

L.O.V.E.L.Y!

De här dagarna har ju varit fullkomligt underbara.
Njuter till fullo!
Grillen går varm dessa dagar. För vem vill stå inne vid spisen? Inte jag i alla fall.



 Trädgården fullkomligt exploderar av dofter och färger.
Lovely!




Mycket altanhäng har det blivit.
För inne vill man inte vara efter man har tillbringat hela dagen på kontoret.




Som sagt!
Här har vi maxat sol och värme och tid tillsammans med våra nära och kära.



Njuter ni lika mycket som jag Vänner av värmen och solen?



Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Härligt med dessa fina dagar. Visst är det gott med grillat. Kram Suss

    SvaraRadera